2013 m. rugsėjo 6 d., penktadienis

Dažniausiai pasitaikantys nuomojamų patalpų tipai



Daugeliui iš mūsų kada nors gyvenime tenka susidurti su nuoma. Gana patogus pasirinkimas yra trumpalaikė nuoma, kurios pasiūla ir paklausa svyruoja priklausomai nuo sezono ir savaitės dienų. Priklausomai nuo nuomininkų poreikių ir nuomos tikslo galima išskirti tam tikrus nuomos tipus.
  1. Buto ar jo dalies trumpalaikė nuoma – dažnas studentų, poilsiautojų ir verslininkų pasirinkimas. Išsinuomoti butą ar jo dalį galima bet kuriame Lietuvos mieste. Didžiausio dėmesio sulaukia tvarkingi, pakankamai erdvūs butai su baldais ir būtiniausia įranga. Svarbu susisiekimo galimybės, taip pat nuomos kaina. Nuo kainos priklauso ir patogumai. Apgalvoję ir susikūrę svarbiausių Jums pasirinkimo kriterijų planelį išsirinksite lengviau.
  2. Namas ar jo dalis. Išsinuomoti namą ar jo dalį paranku šeimoms ar didesnėms kompanijoms. Didžiausias nuomojamų namų pasirinkimas – užmiestyje, tad jei Jus tenkina atstumai iki miesto ir galite sau leisti tokią trumpalaikę nuomą, kodėl gi nepasimėgavus užmiesčio ramybe.
  3. Apartamentai. Prabangūs viešbučio arba poilsio namų apartamentai vilioja galinčius sau leisti didesnes išlaidas. Apartamentus dažniausiai renkasi verslininkai, poilsiautojai, porelės. Ši trumpalaikė nuoma išsiskiria didesniu patogumų kiekiu, prestižu, aukšta aptarnavimo kokybe.
  4. Komercinės patalpos. Planuodami pradėti kokį nors verslą, žmonės nuomojasi komercines patalpas. Jų išdėstymas, vieta, pastato tipas, renovacija, interjeras ir eksterjeras bei kiti dalykai nulemia kainą ir galimos veiklos pobūdį. Ši trumpalaikė nuoma – patogus pasirinkimas pradedantiems arba veiklą plečiantiems verslininkams.
  5. Pobūvių salės – puikus pasirinkimas tiems, kas nori įsimintinos šventės išskirtinėje aplinkoje. Pobūvių salių trumpalaikės nuomos variantų pasirinkimas platus – galite rasti puikių pasiūlymų įvairiomis kainomis. Skiriasi įvairių pobūvių salių išdėstymas, apipavidalinimas, stilistika, nuotolis nuo miesto. Pobūvių sales nuomojasi skirtingi žmonės, priklausomai nuo to, kokia šventės ar susitikimo proga. Vasarą itin populiaru nuomoti kaimo turizmo sodybą. Kai kuriose kaimo turizmo sodybose lankytojams siūlomos papildomos pramogos – pirčių ir baseinų kompleksai, medžioklė, jodinėjimas, žvejyba ir kt.
  6. Pirtį ir baseiną galima išsinuomoti kaip atskirą nuomos vienetą arba nuomojantis kaimo turizmo sodybą. Tokio pobūdžio trumpalaikė nuoma ne tik turi teigiamos įtakos sveikatai, bet ir yra puiki pramoga tiek jaunimo, tiek vyresnių žmonių tarpe. Nuomojantis keliese, patogu pasiskirstyti išlaidas.
Apdairiai pasirinkus nuomojamų patalpų tipą, belieka jaukiai įsikurti, pradėti verslą arba tiesiog linksmai praleisti laiką, priklausomai nuo Jūsų nuomos tikslo. Pamąstykite, kokių patogumų ir paslaugų Jums reikės ir rinkitės.

1 komentaras:

  1. VISAS SKAITYKITE ŠIĄ TESTAMONĄ, KAIP GAUTI MANO PASKOLĄ IŠ TEISĖS IR PATIKĖTOS PASKOLOS ĮMONĖS. Mano vardas Kjerstin Lis, aš ieškojau paskolos savo skoloms padengti, visi, kuriuos sutikau, sukčiaujo ir pasiėmė pinigus, kol galiausiai sutikau poną Benjaminą. Breilis Lee Jis man suteikė 450 000,00 R paskolą. Jis padėjo ir kitiems mano kolegoms. Aš kalbu kaip laimingiausias žmogus visame plačiame pasaulyje šiandien ir pasakiau sau, kad bet kuris skolintojas, kuris gelbsti mano šeimą nuo mūsų blogos padėties, pasakysiu vardą visam pasauliui ir aš su džiaugsmu sakau, kad mano šeima grįžo į gera, nes man reikėjo paskolos, kad pradėčiau visą gyvenimą, nes esu vieniša mama su 3 vaikais ir visas pasaulis atrodė, kad ji kabojo ant manęs, kol turėjau galvoje, kad Dievas atsiuntė paskolos davėją, kuris pakeitė mano gyvenimą ir mano šeimos, skolinantis Dievą, ponas, Benjaminas, jis buvo Gelbėtojas, Dievo siųstas gelbėti mano šeimos, ir iš pradžių maniau, kad tai nebus įmanoma, kol negausiu paskolos, pakviečiau jį į savo šeimą. - viso vakarėlio, kurio jis neatsisakė, ir patarsiu kiekvienam, kuriam tikrai reikia paskolos, susisiekti su ponu Benjamin Breil Lee el. paštu (Lfdsloans@outlook.com), nes jis yra supratingiausias ir nuoširdžiausias paskolos davėjas. kada nors susitiko su rūpestinga širdimi. Jis nežino, kad aš tai darau, skleisdamas mano linkėjimą į mane, tačiau manau, kad turėčiau tuo pasidalinti su jumis, kad išvengtumėte sukčių. Prašau, saugokitės apsimetinėtojų ir susisiekite su tinkama paskolų bendrove el. Paštu per Lfdsloans @ outlook. com arba „WhatsApp“ + 1-989-394-3740. .

    AtsakytiPanaikinti